Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Anders Lundgren - 19 oktober 2010 13:23


  


Då var det dags att ställa undan min "ögonsten", den finns nu i en lada i Slätthult, för att samla krafter till nästa sommar, batteriet är borttaget och en filt över taket, för att inte samla så mycket damm. I sommar blev det en Norrlandsresa till Sundsvall och Vålådalen, en utflykt på 240 mil. Allt fungerade bra, men när vi kommit hem, och vi hade besökt jordgubbslandet nere i Laholm, och skulle ivåg hände något, den startade inte, efter en svettig stund kom den ändå igång. Och detta hände några gånger under sommaren, så till slut uppsökte jag en verkstad i Laholm, och där blev den stående i 5 veckor, utan att man kunde finna vad som var galet, man gick igenom allt, och till slut fungerade den utan att man visste vad felet var, troligen dålig kontakt på någon jordkabel. Men har det fungerat. Jag var i valet och kvalet om jag skulle göra mig av med den, men det har blivit en trogen vän, så den får allt finnas kvar i min ägo.

Presentation


solnedgång över Rödahavsbergen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards