Alla inlägg den 7 april 2011

Av Anders Lundgren - 7 april 2011 23:18

Häromdagen var jag hämtade ut min andra "älskling", Silverpilen, min trevliga sommarbil, som är så "mysig"  att köra utan tak när det är fint väder. Den har stått i ett fd stall över vintern, där den har stått torrt och fint, knappt blivit dammig. Jag brukar ta hem batteriet över vintern och ladda det mellan varven, så bilen startade utan problem, efter att "vilat" sig i 6 månader.  Igår var jag inne på verkstad och gjorde en "basservice" och imorgon ska den besiktigas. Nu får vi bara hoppas att den sköter sig väl över sommaren, så vi slipper ytterligare verkstadsbesök, som vi fick göra förra sommaren.I morgon gör vi premiär-turen, ska besöka Martin och hans familj i Gullbranna.


Har precis sett upplösningen av 2:a matchen på SM finalen i ishockey. Skelefteå gjorde det avgjörande målet i förlängningen i 5:e perioden, en riktig rysare. Nu står det 1-1 i matcher mot Färjestad som är finalmotståndaren. Heja Skelefteå!


  Här inne har bilen ståt under vintern. Hyresvärden Lennart diskuerar vädret med hustrun.

  Skönt att få komma ut i friska luften igen!


.

Presentation


solnedgång över Rödahavsbergen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards