Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Anders Lundgren - 3 augusti 2010 10:36

Efter att ha fått sovit i sin ordinarie säng hemma i Alingsås några nätter är det åter dags att dra ner till "kojan" igen. Det känns fantastiskt att ha denna friheten att kunna förflytta sig när man vill, utan att ta hänsyn till arbete. Ibland får man nypa sig i armen för att tänka till hur bra man har det som pensionär.


Vi har varit hemma och tittat till det, tvättat, tagit hand om posten. Några växter behöver vi inte tänka på, då dessa är obefintliga. Jag har även "knådat" några massagekunder. Vi får i eftermiddag besök av våra goda vänner från Floda, Ninni och Morgan, som är på hemväg från sin Skåneresa. Så jag har förberett lite mat inför deras besök. Jag har beställt några böcker som jag hade hoppats skulle komma innan vi åker vidare.


Igår eftermiddag fick vi sms från Anna och hennes familj, att dom har kommit fram till norra delen av Kroatsien och halvön Istrien, där dom slagit upp sitt tältläger. Vädret verkar vara något varmt, men dom bor 20 meter från havet så dom har väl möjlighet att svalka av sig stup i ett.



Presentation


solnedgång över Rödahavsbergen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards